Avaluació

Per tal d'avaluar les activitats desenvolupades us plantejem una autoavaluació que hauran de realitzar els alumnes després de cada activitat. A continuació us presetem les rúbriques de cada acivitat:


ACTIVITAT 1
SI
NO
A MITGES
Sabies que era la indústria abans de començar la classe?



T’ha costat identificar objectes eleborats en una indústria?



Tens clars els tipus d’indústria?



Sabries classificar una indústria que tu coneguis amb la seva tipologia?




ACTIVITAT 2
SI
NO
A MITGES
Es difícil crear un producte nou?



Ha estat fàcil posar-se d’acord amb la resta de companys?



Heu tingut algun conflicte amb el grup?



Quin dels punts  asegüir us a costat més de fer? (croquis, material, logotip, nom o preu)

Observacions:



ACTIVITAT 3
SI
NO
A MITGES
Has entés què és una cadena de muntatge?



T’has sentit còmode amb el rol que t’ha tocat?



Heu cooperat entre vosaltres?



Heu tingut algun conflicte amb el grup?



Com us heu distribuit els rols?



ACTIVITAT 4
SI
NO
A MITGES
Ha estat fàcil posar-se d’acord amb la resta de companys?



Creus que el teu grup s’ha explicat amb claredat?



Has entés les explicacions dels altres grups?



Que ha estat més fàcil, trobar els factors positius de la indústria o els negatius?



Aquí presentem la rúbrica que utilitzarem per coavaluar els blocs dels nostres companys.



Molt d’acord
Poc d’acord
En desacord
Blog/format

Títol problematitzat

Títol problematitzat però poc entenedor
El títol no planteja cap problemàtica
Format atractiu i adequat

Format adequat però molt simple
Format no adequat
Adequació de la llengua
Vocabulari poc treballat
Vocabulari pobre o poc entenedor
Diari del blog
Continuïtat
Més de 5 entrades

Entre 3 i 5 entrades
Menys de 3 entrades

Reflexió dels canvis, problemes i solucions
Reflexió d’un o dos aspectes.
No hi ha reflexió
Activitats

Desenvolupament de 2 o 3 d’habilitats
Desenvolupament d’una sola habilitat
No hi ha desenvolupament de cap habilitat
Treball de valors ètics
En més d’una activitat
En una activitat
En cap activitat

Metodologia activa i engrescadora.
Metodologia poc activa
Metodologia no activa
Adequació del vocabulari al nivell al que va dirigit
Vocabulari poc adequat al nivell al que va dirigit
Vocabulari gens adequat al nivell al que va dirigit
Aplicabilitat de les 4 activitats (entenedores, clares pels alumnes i mestres)
Aplicabilitat en 3 de les activitats
Aplicabilitat només en menys de 3 activitats
Dossier informatiu

Explicacions clares i precises
Explicacions poc clares ni precises
Explicacions gens clares ni precises
Coherent d’acord amb el contingut de les activitats
Poc coherent amb els continguts d eles activitats
Gens coherent amb els continguts d eles activitats
Format atractiu i adequat
Format adequat però molt simple
Format no adequat n atractiu
Dossier de l’alumne

Vocabulari adequat al nivell
Vocabulari poc adequat al nivell
Vocabulari gens adequat al nivell
Explicacions clares i precises
Explicacions poc clares ni precises
Explicacions gens clares ni precises
Atractiu i útil per l’alumne
Útil per l’alumne
Ni atractiu ni útil per l’alumne
Format atractiu i adequat
Format adequat però molt simple
Format no adequat ni atractiu
Avaluació

Entenedora
Poc  entenedora
Gens entenedora
Útil per detectar mancances de contingut
Poc útil per detectar mancances de contingut
Gens útil per detectar mancances de contingut
Útil per millorar l’activitat
Poc útil per millorar l’activitat
Gens útil per millorar l’activitat
GENERAL

Serveix per entendre el món
Serveix poc per entendre el món
No serveix per entendre el món
Esperit crític
Les 4 activitats desenvolupen l’esperit crític
Només dues o tres activitats el desenvolupen
Només una activitat el desenvolupa

Ajuden a proposar millores per aquesta problemàtica
Ajuden poc  a proposar millores per aquesta problemàtica
No  ajuden a proposar millores per aquesta problemàtica

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada