ACTIVITAT 1
|
SI
|
NO
|
A MITGES
|
Sabies que era la indústria abans de començar la classe?
|
|||
T’ha costat identificar objectes eleborats en una
indústria?
|
|||
Tens clars els tipus d’indústria?
|
|||
Sabries classificar una indústria que tu coneguis amb la
seva tipologia?
|
ACTIVITAT 2
|
SI
|
NO
|
A MITGES
|
Es difícil crear un producte nou?
|
|||
Ha estat fàcil posar-se d’acord amb la resta de companys?
|
|||
Heu tingut algun conflicte amb el grup?
|
|||
Quin dels punts
asegüir us a costat més de fer? (croquis, material, logotip, nom o preu)
|
|||
Observacions:
|
ACTIVITAT 3
|
SI
|
NO
|
A MITGES
|
Has entés què és una cadena de muntatge?
|
|||
T’has sentit còmode amb el rol que t’ha tocat?
|
|||
Heu cooperat entre vosaltres?
|
|||
Heu tingut algun conflicte amb el grup?
|
|||
Com us heu distribuit els rols?
|
ACTIVITAT 4
|
SI
|
NO
|
A MITGES
|
Ha estat fàcil posar-se d’acord amb la resta de companys?
|
|||
Creus que el teu grup s’ha explicat amb claredat?
|
|||
Has entés les explicacions dels altres grups?
|
|||
Que ha estat més fàcil, trobar els factors positius de la
indústria o els negatius?
|
Aquí presentem la rúbrica que utilitzarem per coavaluar els blocs dels nostres companys.
|
Molt d’acord
|
Poc d’acord
|
En desacord
|
Blog/format
|
|||
|
Títol problematitzat
|
Títol problematitzat
però poc entenedor
|
El títol no planteja
cap problemàtica
|
Format atractiu i adequat
|
Format adequat però
molt simple
|
Format no adequat
|
|
Adequació de la llengua
|
Vocabulari poc
treballat
|
Vocabulari pobre o poc
entenedor
|
|
Diari del blog
|
|||
Continuïtat
|
Més de 5 entrades
|
Entre 3 i 5 entrades
|
Menys de 3 entrades
|
|
Reflexió dels canvis,
problemes i solucions
|
Reflexió d’un o dos
aspectes.
|
No hi ha reflexió
|
Activitats
|
|||
|
Desenvolupament de 2 o
3 d’habilitats
|
Desenvolupament d’una
sola habilitat
|
No hi ha
desenvolupament de cap habilitat
|
Treball de valors ètics
|
En més d’una activitat
|
En una activitat
|
En cap activitat
|
|
Metodologia activa i
engrescadora.
|
Metodologia poc activa
|
Metodologia no activa
|
Adequació del
vocabulari al nivell al que va dirigit
|
Vocabulari poc adequat
al nivell al que va dirigit
|
Vocabulari gens adequat
al nivell al que va dirigit
|
|
Aplicabilitat de les 4
activitats (entenedores, clares pels alumnes i mestres)
|
Aplicabilitat en 3 de
les activitats
|
Aplicabilitat només en
menys de 3 activitats
|
|
Dossier informatiu
|
|||
|
Explicacions clares i
precises
|
Explicacions poc clares
ni precises
|
Explicacions gens
clares ni precises
|
Coherent d’acord amb el
contingut de les activitats
|
Poc coherent amb els
continguts d eles activitats
|
Gens coherent amb els
continguts d eles activitats
|
|
Format atractiu i
adequat
|
Format adequat però
molt simple
|
Format no adequat n
atractiu
|
|
Dossier de l’alumne
|
|||
|
Vocabulari adequat al
nivell
|
Vocabulari poc adequat
al nivell
|
Vocabulari gens adequat
al nivell
|
Explicacions clares i
precises
|
Explicacions poc clares
ni precises
|
Explicacions gens
clares ni precises
|
|
Atractiu i útil per
l’alumne
|
Útil per l’alumne
|
Ni atractiu ni útil per
l’alumne
|
|
Format atractiu i
adequat
|
Format adequat però
molt simple
|
Format no adequat ni
atractiu
|
|
Avaluació
|
|||
|
Entenedora
|
Poc entenedora
|
Gens entenedora
|
Útil per detectar
mancances de contingut
|
Poc útil per detectar
mancances de contingut
|
Gens útil per detectar
mancances de contingut
|
|
Útil per millorar
l’activitat
|
Poc útil per millorar
l’activitat
|
Gens útil per millorar
l’activitat
|
|
GENERAL
|
|||
|
Serveix per entendre el
món
|
Serveix poc per
entendre el món
|
No serveix per entendre
el món
|
Esperit crític
|
Les 4 activitats
desenvolupen l’esperit crític
|
Només dues o tres
activitats el desenvolupen
|
Només una activitat el
desenvolupa
|
|
Ajuden a proposar
millores per aquesta problemàtica
|
Ajuden poc a proposar millores per aquesta
problemàtica
|
No ajuden a proposar millores per aquesta
problemàtica
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada