- Utilitzar els coneixements previs dels alumnes sobre els diferents sectors com a base per tal d’ampliar el concepte d’indústria mitjançant recursos didàctics diversos i la interacció entre ells (imatges, material present a l’aula, vídeos).
- Fomentar la creativitat dels alumnes simulant el procés de creació d’un producte que es donaria a una indústria.
- Elaborar un producte nou a través d’un material concret proporcionat pel mestre vivenciant una cadena de muntatge.
- Analitzar les causes i conseqüències de la contaminació derivada d ela indústria.
- Valorar les alteratives al problema i fer-ne una proposta pròpia tenint en compte l'ús sotenible del medi.
CONTINGUTS
Aquesta unitat didàctica, a través de la
ciència i la tecnologia, ha de permetre que l’alumnat d’educació primària
construeixi:
- Coneixements sobre:
- La tecnologia, l’estructura, les parts i el funcionament dels objectes tecnològics per ser capaç d’analitzar, dissenyar o fabricar objectes tècnics orientats a donar resposta a alguna necessitat de les persones.
- Els materials, sobre com són i com canvien, per poder prendre decisions en relació amb el seu ús.
- La contaminació: tipus i conseqüències
- Habilitats i estratègies per buscar respostes o solucions a problemes de tipus científic a partir del plantejament de preguntes i dissenyar en equip processos per donar-hi resposta.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada